Jelena Příplatová

Pozor! Tento článek propaguje neúctu ke skupině obyvatel...

25. 01. 2010 9:41:38
...a rozhodně není vhodný pro děti. Tou skupinou obyvatel jsou slepice, totiž feministky. Taková pipina když se totiž nudí, tak dovede nadělat hrozná zvěrstva. Viz třeba tato zpráva.

Ženštiny typu píp Valdrové utrácejí státní i unijní peníze za vylepšování něčeho, co nechce vylepšit NIKDO kromě slepic. Já teda chápu, že máme mít jakous takous úctu ke zvířátkům, dokonce i k těm mimo náš savčí rajón. Také si doma zvířátka chovám a mám svého pejska s kočičkou v největší úctě. Ale slepice bych doma asi nesnesla. A ono jo, on je v bytě snese málokdo, proto taky tráví svůj život kvokáním na kde koho - protože ty nejkurovitější prostě doma nemají toho svého kohouta, kterému by mohly snášet vajíčka a veřejnosti tak dát pokoj (i když ono to má i své výhody - představte si, že by se to množilo nejen memeticky, ale ještě geneticky, to by z toho asi začali rodit i ti chlapi, a to by teprve byla genderová rovnost! A hlavně bychom z toho všichni svorně asi rodili ježky, což by byla sice rovnost i mezidruhová, ale nevím jak vy, ale mně by to asi moc příjemné nebylo.)
Když se rozhlídnu po tomhle státě a vidím tu průser s nemocnicema, támhle nekvalitní školství za rohem boj o financování (skutečné) vědy atd. A ministerstva přizpůsobujou weby feministkám a vydávají na jejich doporučení letáky o tom, jak mi nikdo nesmí říkat studente? Mlátit, mlátit, mlátit. A pro změnu řezat. Kačeny.

(Omlouvám se za vyjadřování, ale už mne "ty dámy" fakt zvedly ze židle. Ona tu půlka lidí ani pořádně nezvládá pravopis, a namísto aby ministerstvo školství pracovalo na nějakém rozumném výukovém systému, podle nějž by jej děcka lépe zvládala, tak pracuje na tom, aby zabránilo učitelům mluvit lidsky - a správné zvládnutí jazyka tak děckám ještě více ztížilo. No to je opravdu fór zvýcý brna.)

A teď jsem zvědavá, za jak dlouho mne někdo nahlásí a smaže pro upřímnost.

Slečna student polibte-mi-prdel-v-libovolném-rodě Příplatová

Autor: Jelena Příplatová | karma: 36.09 | přečteno: 3262 ×
Poslední články autora