Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Socka

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kubelda

velice pubertální

poslyš, jeleno, až dospěješ tak se okolí  uleví

0/0
20.9.2009 16:54

MaRaB

Souhlas převažuje

V mnohém s tebou nemohu souhlasit, ale v ještě větším mnohém s tebou souhlasím. Nepopsala jsi nutně socku, ale zmínila jsi problémy, které trápí víc lidí a to i nás levicových.

0/0
20.9.2009 9:59

Jeleena

Re: Souhlas převažuje

Ještě aby nepřevažoval, to bys mne na...míchnul :p

0/0
22.9.2009 23:21

MaRaB

Re: Souhlas převažuje

Tak že jsi to ty, tak teda měnim na nesouhlas převažuje.

0/0
18.10.2009 10:56

misslonely

dobrý

článek sedí, jenpoznámka, proč se navážíte do ČR Vltava?,to znám šílenější rádia - Impuls, Frekvence, Blaník.....

0/0
19.9.2009 23:53

Jeleena

Re: dobrý

O stanici mi v tomto případě vážně nešlo - ČR Vltava se omlouvám, to spojení bylo skutečně nevhodné, díky za upozornění :)

0/0
20.9.2009 0:36

misslonely

Re: dobrý

v pohodě:-))

0/0
20.9.2009 13:13

Sampis

Dočet jsem tak půlku

a v té první bylo, že každý kdo nežije podle autorky je socka. Je to v druhé půlce taky tak? Nechce se mi ta špína číst.

0/0
19.9.2009 23:14

Jeleena

Re: Dočet jsem tak půlku

Já se vám nedivím, mít problémy se čtením, asi bych také delší texty (než popisek filmu v TV programu) nevyhledávala R^

0/0
19.9.2009 23:27

Sampis

Re: Dočet jsem tak půlku

Nemáte tu TV jako obsesi? Možná mám problémy se čtením, možná vy s vyjadřováním a nebo jste jen ... nafoukáná machna bez rozhledu.

0/0
19.9.2009 23:30

Jeleena

Re: Dočet jsem tak půlku

Myslím, že podle mých komentářů, na které jste sám reagoval, moc dobře víte, že s mým rozhledem to zase až tak špatné nebude. A z toho, že někteří mne zjevně pochopili velmi dobře, zase možná plyne, že to s tím mým vyjadřováním také zas tak špatné nebude. Nu, co nám nyní zbývá?

0/0
19.9.2009 23:50

Sampis

Re: Dočet jsem tak půlku

Omluvit se a opravit "nafoukanou machnu bez rozhledu" na "nafoukanou sebestřenou machnu"?

0/0
19.9.2009 23:52

wrangler

Hm...

Při pohledu na vaše foto chápu vaši potřebu psát.:-):-):-)

0/0
19.9.2009 22:02

Jeleena

Re: Hm...

* toto je kvalitní názor * :-):-):-)

0/0
19.9.2009 23:07

Sampis

Re: Hm...

že jo? Naprosto koresponduje s kvalitou článku.

0/0
19.9.2009 23:17

Jeleena

Re: Hm...

já jsem se svou karmou v zásadě spokojená R^

0/0
19.9.2009 23:24

Sampis

Re: Hm...

Já se svojí také ;-) Jsem připraven nést následky za všechny své činy. Sejdeme se v pekle.

0/0
19.9.2009 23:30

Blbec z Xenemunde

oo

z článku jsem přečetl jen nadpis, ale sockama se to evidentně všude jenom hemží :-P.

0/0
19.9.2009 21:55

janvanek

Dámo,

Vy především potřebujete "informační brožurku" o tom, jak vypadá chování civilizovaného člověka.

0/0
19.9.2009 20:41

Hank Moody

Dobre shrnuto.

Je jasne, ze podle tohoto popisu jsou typicke socky volici ODS a KSCM. Podle cervencoveho pruzkumu na MF Dnes je mezi volici techto dvou stran nejmene vlastniku domu a bytu (bydli tedy obvykle u rodicu nebo v podnajmu), podle prispevku modrych i rudych komousu na diskusniích forech je jasne, ze se jedna o neprilis inteligentni a vzdelane lidi a podle fanaticke ucasti priznivcu obou stran u jakychkoliv voleb je jasne, ze zadne jine konicky nebo povinnosti nemaji. Zadne cestovani, zadna pece treba o zahradu, vylety s rodinou, nic takoveho, jen ty volby, internetove diskuse, laciny chlast a gauc nekde v 1+1 u rodicu.

0/0
19.9.2009 18:31

jirkaknop

Re: Dobre shrnuto.

A neumějí si ani z MS serveru stáhnout do Windows češtinu. Potom ji neumějí nainstalovat a používat!

0/0
19.9.2009 18:42

cara7

Re: Dobre shrnuto.

Copak mindráku ty nemáš co dělat a proto opruzuješ na netu?:-)

0/0
19.9.2009 19:07

jirkaknop

Kaktusák -

co to je vrstevnatá společnost,když jste tak vzdělán tím Leninem? Není to od ruského slova versta?

0/0
19.9.2009 17:31

kaktusak

Re: Kaktusák -

Vrstevnatá společnost je termín vymyšlený válečným zločincem Havlem, kterému se v 90. letech nelíbila tehdejší poměrně rovnostářská mentalita, která si nepotrpěla na tzv. elity, což měl být asi hlavně on sám. Je to vlastně eufemismus pro třídní společnost s propastnými sociálními rozdíly.

0/0
20.9.2009 0:46

Libor M

Re: Kaktusák -

ano -to je skutečné moudro!!!! nick kaktusák taky potřeboval pořádnou dávku fantasie k vymyšlení

0/0
20.9.2009 7:00

kaktusak

Re: Kaktusák -

Když to vymyslel sám Pan Václav Havel, tak to musí být moudro.

0/0
20.9.2009 10:12

jirkaknop

Znám jednu socku

Peníze , které vydělá,všechny utratí. Za byt , energie , potravu a cestování. A na víc jí nezbyde. Žije dost bezstarostně.

0/0
19.9.2009 17:09

Jeleena

stádo

Socialista především zjevně nezná biologii; mno, co naděláme. Kéž by to tak byla jediná věc, kterou socialista nezná :)

0/0
19.9.2009 17:06

kaktusak

Re: stádo

Asi nejste schopna věcně reagovat.

0/0
19.9.2009 17:10

jirkaknop

Re: stádo

Tak to říká ten pravý;-D

0/0
19.9.2009 17:25

Jeleena

Re: stádo

Víte, já nějak nemám čas ani náladu vám vysvětlovat základní sociobiologické pojmy. Vysvětlení rozdílů mezi jednotlivými typy společností (otevřenou anonymní, kam patří právě například stáda různých kopytníků, otevřenou neanonymní, uzavřenou anonymní a uzavřenou individuální) naleznete v Etologii Zdeňka Veselovského na stranách 259-260. Až si to, jako správný sebezvdělávající se socialista nastudujete, tak mi přijďte povyprávět o té přísné hierarchii ve stádu. Do té doby zkuste nepoužívat pojmy, kterým nerozumíte. Děkuju za laskavost.

0/0
19.9.2009 18:56

kaktusak

Re: stádo

Ono nestačí číst, ale taky je třeba pochopit, což očividně není váš případ. Když nemáte čas, tak proč píšete blogy?

0/0
20.9.2009 0:48

Jeleena

Re: stádo

Myslím, že z počtu mých článků je jasně patrné, že ani moc nepíšu. Ale ty reakce mne docela baví, možná si na to přeci jenom čas od času nějakou tu chvilku vyštrachám :p

0/0
20.9.2009 18:08

kaktusak

Re: stádo

Jde o to, že každý rozumí, co se myslí přirovnáním lidí ke stádu. A odpor k rovnostářství je snad u pravice znám. Žádné přirovnání samozřejmě nemůže být úplně přesné. Ale když už sem zbytečně vnášíte odborné termíny podle své kvalifikace (otevřená anonymní atd.) tak byste jim alespoň měla rozumět.

0/0
21.9.2009 21:16

Jeleena

Re: stádo

Ano, každý rozumí pojmu "stádo". Proto také ví, že ve stádu žádná přísná hierarchie není. Bohužel nerozumím všemu, ale těmto termínům zrovna k vaší smůle ano. Nejde o to, že by přirovnání bylo nepřesné, máte pravdu, to jsou všechna, ale tohle je jaksi přesný opak. Má-li pravice odpor k rovnostářství a uznává spíše hierarchii, těžko může být stádem (to je otevřená anonymní společnost - zvířata se navzájem neznají, volně vstupují a vystupují). Hierarchie je vlastní uzavřeným společnostem, v jistém smyslu anonymním (kastovní systémy sociálního hmyzu), ale spíše individuálním (zvířata se znají, vědí, kdo je nad nimi a kdo pod nimi - vlastní např. primátům, tj. prostě těm chytřejším a vyvinutějším (pro pomalejší: vtip!)).

0/0
22.9.2009 23:28

Radek0075

Re: stádo

Prosím nepoužívejte pojem "socialista". Socialistou a to dokonce Národním byla třeba JUDr. M.Horáková, nebo E.Beneš a vy je tímto výblitkem zcela zbytečně urážíte.

0/0
19.9.2009 17:25

Jeleena

Re: stádo

Ano, a mnozí čeští literáti se s gustem nazývali soudruhu. Od dob Edwarda Beneše se časy a významy pojmů poněkud pozměnili, a srovnávat dnešní typické socialisty s Miladou Horákovou je skutečně urážející, to máte pravdu. Ale já hovořím o současnosti a současní socialisté si propojení se slovem socka zpravidla více než zaslouží. Nebo snad považujete socialistu Paroubka za osobnost srovnatelnou se socialistou Benešem?

0/0
19.9.2009 19:00

Sampis

Re: stádo

JJ, dnešní socialistí nejsou ti předváleční. Dnešní anarchisti nemaj nic společnýho s prvorepublikovejma. On ani ten Werich nebyl socialista jako jsou dneska. A Masaryk, Masaryk to byl vlastně pravičák. Jen to chudák nevěděl.

A mimochodem. Horáková bylá národní socialistka, Paroubek je sociální demokrat.

0/0
19.9.2009 23:05

Jeleena

Re: stádo

Tohle operování se slovíčky typu národní socialista - sociální demokrat, což je vlastně něco úplně jiného... třeba za První republiky, tj v době zmiňovaného Edwarda Beneše, si tyto strany (ČSNS, tehdy tedy správně ČSS, a ČSD) byly natolik blízké, že dokonce uvažovaly o spojení. A nepochybně by se v historii dala vysledovat i další pěkná zauzlení. Socialismus je socialismus, ať se jmenuje jakkoli, jenom se jeho myšlenka historicky poněkud vyvíjí, pročež se vyvíjejí i voliči podobně zaměřených stran. U nás - i když zde jde nejspíš o celoevropský jev - zjevně spíše k horšímu.

0/0
19.9.2009 23:18

Sampis

Re: stádo

Naprostý souhlas. Celoevrpopsky se sociálně domokratické strany vyvýjí k horšímu. Už v roce 1918 se rozhodly odklonit od cesty socialistické revoluce a přiklonili se k cestě demokratické. Bohužel, jak správně uvádíte, stále více tutu cestu prohlubují.

0/0
19.9.2009 23:29

Lesní sběř

Re: stádo

Poučen ze současného vývoje politiky, mám jedno pravidlo: strana, která má v názvu slovo "demokracie" nebo "demokratický", můj hlas v žádném případě nedostane - ani kdyby z nebe padaly trakaře a čert na Parkanové jezdil.

A ještě doplňkové pravidlo: jakmile začne být něco zdůvodňováno zájmem demokracie, je nutno bránit tomu všemi dostupnými prostředky.

0/0
20.9.2009 0:05

Sampis

Re: stádo

OK, jen nechápu, proč je to pod mým příspěvkem.

0/0
20.9.2009 0:08

Lesní sběř

Re: stádo

To kvůli tomu příklonu k demokratické cestě. :-) Snažím se naznačit, že za demokracii se dnes schovávají tací, kteří s demokracií nemají nic společného. A ti, kdo jsou demokratičtí nejméně, si to dají pro jistotu rovnou do názvu.

Ten zmiňovaný odklon se mi zdá být spíše od socialismu ke kapitalismu.

0/0
20.9.2009 19:35

kaktusak

Re: stádo

To je pravda. Akceptovaly kapitalismus a dnes není v podstatě rozdíl mezi stranou sociálně demokratickou a konzervativní nebo liberální.

0/0
20.9.2009 0:52

kaktusak

Re: stádo

Mezi oběti stalinského teroru patřili především sami komunisté, takže proč by ta Horáková měla být urážena? Spíš by se cítila uražena, že se jí dnes ohánějí lidé, kteří by nejraději vrátili vývoj společnosti někam do 19. století.

0/0
20.9.2009 0:55

kaktusak

Nejsou to socialisti

Socialista je aktivní, vzdělává se, usiluje o reformu společnosti, hledá nové cesty. Jak řekl Lenin: Učit se, učit se, učit se!

Socialista taky ve vztazích lidí uznává rovnoprávnost. Stádní přístup, podléhání módním vlivům, to je typicky pravicové. Ve stádech totiž existuje přísná hierarchie, mají nějakého vůdce, jde přesně o pravicový ideál vrstevnaté společnosti.

Takže cílem socialismu je, aby socek bylo co nejméně.

0/0
19.9.2009 16:57

jirkaknop

Re: Nejsou to socialisti

Na toto pravičák nemá čas,protože pracuje,aby takovouto zbytečně se vzdělávající socku mohl z daní živit.

0/0
19.9.2009 17:04

kaktusak

Re: Nejsou to socialisti

O jaké zbytečně vzdělávající se socce to mluvíte? Snad o sobě? Poradím, chce to při práci také trochu přemýšlet.

0/0
19.9.2009 17:12

jirkaknop

Re: Nejsou to socialisti

Tak proč nepřemýšlíte?

0/0
19.9.2009 17:24

Radek0075

Re: Nejsou to socialisti

Trochu si odporuješ, nemyslíš? Lenin, Stalin, Kléma, Fidel, Kim, Chavez a další rozhodně mezi pravičáky nikdy nepatřili.  Nebo snad ano?8-o

0/0
19.9.2009 17:07





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.