Diskuse

A ještě k té fantazii

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jeleena

22. 7. 2009 2:43
Děkuji všem za reakce :)

Lidka c: já myslela, že u starší generace se to považuje za samozřejmé, to jenom ti mladší jsou všichni děsní spratci ;)

Jelena

0 0
možnosti

Croquette

20. 7. 2009 14:27
.

Opravdu pěkný článek. Už dlouho jsem nečetla něco, co by opravdu vyjádřilo tu atmosféru a celé dění na FF. Myslím, že každý, kdo bude chtít něco vědět o Festivalu, by měl být odkázán na tento článek...

0 0
možnosti

mujercita

16. 7. 2009 21:13
Tak já jsem spíš ta starší generace

nebo teda řekněme střední. V Chotěboři jsem byla, letos poprvé na několik dní, a naprosto souhlasím s Lenkou, byla to opravdu velice sympatická, příjemná a zábavná akce a přestože jsem měla obavy, že si mimo svou linii asi nenajdu nic, co by mi něco říkalo, zjistila jsem, že program je opravdu tak pestrý a zajímavý, že si vybere i ten, co nemusí sci-fi a neholduje kultovním seriálům. Za rok jedu znova :-)

0 0
možnosti

Viviana

16. 7. 2009 10:07
nezbývá než pochválit

Už dlouho jsem na žádném conu nebyla, ale te´d mě to čím dál tím víc navnazuje zase někam zajet. Pamatuju si tu fajn atmosféru, kde si člověk mohl popovídat, získat nové informace, hrát až do rána Bang! a tak vůbec, vždycky se mi odtud špatně vracelo zpátky do šedé reality.

Jinak ten náhled médií byl, je a zůstává stejný. Asi je třeba si vybrat extrém, nad kterým si může většinová populace spokojeně zanadávat, případně pobaveně zavrtět hlavou... vidím to na reportážích o různých rockových a metalových festivalech i akcích jako jsou larpy, bitvy nebo cony. Někdy mi skoro přijde, že jsem to nebyla já, kdo tam strávil pár dní a všechno viděl, ale nějaký reportér... že pravda je to, co vidím na tříminutovém vstupu v televizi, a ne to, co si sama pamatuju. 8-o

0 0
možnosti

Lidka_c

15. 7. 2009 6:53
Pěkný článek

Líbí se mi, jak pěkně obhajujete mladou generaci, jak je zapálená, aktivní, poznatků lačná... ;-D

Škoda, že taková není i starší generace. ;-) 

0 0
možnosti